niedziela, 16 kwietnia 2017

Coraz mniej..

Moje rozmarzone oczy wpatrzone w zalaną wrzątkiem kawę; znowu oddycham tym samym powietrzem, znowu patrzę na znajome twarze. I czasami jeszcze tylko uśmiecham się pod nosem -mając nadzieję, że ta chwila będzie trwała wiecznie.


Czasami mam wrażenie, że tylko to jedno miejsce na świecie sprawia, że czuję te niepowtarzalne emocje. Tylko w tym jednym miejscu potrafię kochać w ten sam sposób, co dawniej. Tylko w tym jednym miejscu na świecie nie zmieniam zdania i marzę tymi samymi marzeniami. Tylko tutaj potrafię zapomnieć o całym świecie. Tylko tutaj jest dom, ten do którego tak bardzo pragnę wracać. 



Czuję tę cieszę i spokój ducha. I mam wrażenie.. że nigdy nie wyjechałam, że zawsze byłam tutaj.



A co się stało z tymi planami wielkimi? I czasem mam wrażenie, że już coraz mniej mnie samej we mnie. Nie chcę pozwolić, żeby ktoś inny przyszedł na to miejsce.. bo przecież są jeszcze te kwiaty, które kochałam kiedyś i te same wiersze. 

Dominika Szewczyk




                                                                                                                             

1 komentarz:

  1. Good afternoon, sorry we disturb your comfort hopefully with this news will give the inspiration that is ideal and also brilliant in helping meningkan health public

    obat salep lecet di selangkangan
    cara menghilangkan bekas luka bakar menghitam

    OdpowiedzUsuń