czwartek, 14 lipca 2016

W podróży

Czasami tak ciężko opuścić strefę własnego komfortu. Kiedy przez całe życie mieszkamy w tym samym miejscu, otaczają nas wciąż te same, zaufane osoby – niełatwo opuścić tę bezpieczną przystań i wybrać się przed siebie, w miejsce, które dotąd widziało się jedynie na mapie.



Nic nie kształtuje człowieka tak bardzo, jak podróże w nieznane miejsca, jak rozłąka z bliskimi i tęsknota za krajem.  Chyba jednak najpiękniejszym momentem każdej wyprawy jest powrót, zwłaszcza jeśli jest ktoś, kto na Ciebie czeka.



W mojej głowie wciąż pojawia się myśl, o miejscu, w którym stawiałam pierwsze kroki, gdzie wylewałam łzy szczęścia i rozpaczy. Wciąż myślę, o tym miejscu, które dawało mi tyle bezpieczeństwa, a teraz nie jest już na wyciągnięcie ręki.






I spacerując tymi idealnymi uliczkami; idealnych miast – myślę o tym miejscu, w którym życie płynie beze mnie. 

2 komentarze:

  1. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia :) wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń