czwartek, 5 maja 2016

Żyj zgodnie z własnymi przekonaniami


Ludzie boją się konsekwencji  swoich decyzji. Często odsuwają swoje plany w zapomnienie, ponieważ nie są imponujące. Rozdzieramy swoje marzenia na pół, by stać się kimś, kogo chcą  w nas widzieć bliscy. Często marnujemy swój potencjał  i to co naprawdę kochamy, tylko po to, by spełnić czyjeś oczekiwania. Ludziom z trudem przychodzi wyrażanie swoich emocji, ukrywają twarze pod maskami nijakości. Prawda zostaje ukryta pod  bezbarwną gębą, utkaną z cudzych wymagań. A co daje nam prawdziwe szczęście? Szczęście daje każda chwila, gdy żyjemy z pasją. Życie pełne jest  sukcesów i porażek.  Droga, którą idzie człowiek może być czymś wyjątkowym, ale tylko wtedy, gdy żyje zgodnie z sobą. 


"Ach, stworzyć formę własną! Przerzucić się na zewnątrz! Wyrazić się! niech kształt mój rodzi się ze mnie, niech nie będzie zrobiony mi!" 




Fot. Agata Martyniszyn 

2 komentarze:

  1. Żyć w zgodzie z sobą i robić rzeczy, które się kocha - to mój przepis na szczęście :) Nie ma sensu rezygnować z marzeń ze względu na innych - oni nie przeżyją za nas naszego życia. Mądrze napisane! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I trzeba pamiętać żeby zawsze być sobą :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń