poniedziałek, 12 października 2015

Jesień

Zamykam oczy i jestem w zupełnie innym miejscu. Czasem tak łatwo zapominamy o tym co ważne, gubimy się i nie potrafimy odnaleźć siebie. Nie potrafimy znaleźć czasu na to co kochamy, co sprawia nam radość.


Jesień to zdecydowanie najpiękniejsza pora roku. Przypomina mi o wszystkim co kocham, w co wierzę, czego pragnę i co szanuję. Przypomina mi kim jestem.  Czasem warto zatrzymać się na chwilę, nigdzie się nie spieszyć, dbać o to co jest.  




      "Bo coś w szaleństwach jest młodości,
      Wśród lotu wichru, skrzydeł szumu,
      Co jest mądrzejsze od mądrości 
      I rozumniejsze od rozumu."



"Dzień ma dwadzieścia cztery godziny i nieskończoną ilość chwil. Musimy mieć świadomość każdej chwili, umieć ją wykorzystywać bez względu na to, czy pracujemy, czy rozmyślamy o życiu."


Fot. Agata Martyniszyn 

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Jaka śliczna! :*
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM [KLIK]♥
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Zapraszam do siebie!
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I dla mnie jesień to najpiękniejsza pora roku. Nie tylko za sprawą ferii barw listowia i poszycia lasów. To czas oddechu po rozszumianym lecie, czas wspominania, refleksji, ale i twórczej pracy. Dlatego tak jak i Ty - i ja w te dni lubię zatrzymać się na chwilę, nigdzie się nie spieszyć, zadbać o to co już, i nabrawszy dystansu sięgać po więcej. Tym moim więcej są jesienne opowiadania, a w nich, a jakże: jesienne klimaty. Sporo ich u mnie już się nazbierało. Dziś polecę Ci krótkie trzy nowelki: Jesienne wspomnienie http://janusz.nizynski.pl/pocztowki/k2/jesienne-wspomnienie , Jesienny blues http://janusz.nizynski.pl/pocztowki/k2/jesienny-blues/ i bajkę o Gwiazdku http://janusz.nizynski.pl/bajki/bajki-dla-kazdego/gwiazdek/
    Może w ich aurze znajdziesz coś dla siebie?

    Pozdrawiam jesiennie!
    Janusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak piękna i często niedoceniana pora roku. Dziękuję za polecone nowelki; są wspaniałe.
      Również pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)!

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia ! Jesień jest idealna porą ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Zgadzam się, jest idealna <3

      Usuń
  5. super blog.

    zapraszam do siebie perfotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i zdjęcia. A jak ocenisz mój?? maaarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń