poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Przystanek Woodstock – Najpiękniejszy Festiwal Świata

Setki tysięcy ludzi, muzyka, miłość, pokój, dobra zabawa. Każdego roku na przełomie lipca i sierpnia w Kostrzynie nad Odrą odbywa się niesamowity festiwal - festiwal, który podbija serca tysięcy ludzi.

W tym roku po raz drugi odwiedziłam miejsce, które zaczarowało moje serce i duszę. Uwielbiam tam wracać! Wszyscy jesteśmy jedną, wielką rodziną. Cały rok żyjemy z dala od tego uczucia; czytamy książki, podróżujemy, spełniamy marzenia, ale kiedy przychodzi koniec lipca - pakujemy walizki i jedziemy tam, żeby przeżyć te niesamowite dni.

"Są miejsca w które się jeździ, ale są też takie, do których się wraca..."




Opinie ludzi są różne; zazwyczaj negatywne pochodzą od tych, którzy nigdy tam nie byli. Ja zawsze uważałam, że to piękne miejsce, nawet zanim tam pojechałam. Teraz, kiedy byłam tam dwa razy moje przekonanie jest jeszcze pewniejsze. Chociaż pogoda nie była doskonała, to nic nie popsuło radości, która płynęła z tego miejsca.

Co spodobało mi się najbardziej?  Na pewno koncerty, ale również teatr o 2 w nocy, warsztaty motywacyjne, organizacje uświadamiające, ludzie, atmosfera i oczywiście wegańskie jedzenie z Pokojowej Wioski Kryszny. Trudno jest ująć w słowach czas spędzony w tym miejscu.






Jeśli nigdy nie byłaś/eś na Woodstocku to koniecznie się tam wybierz. Jeśli Ci się nie spodoba – nigdy tam nie wrócisz, ale jeśli Ci się spodoba  - zyskasz naprawdę wiele! Gwarantuję Ci to!

25 komentarzy:

  1. Och, zazdroszczę Ci Woodstocku! ^^ Chciałabym tam się wybrać, jednak nie mam z kim, a czytając Twój post przypuszczam, że było wspaniale! ;) Obserwuję i cieplutko pozdrawiam!

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) Zostałaś nominowana do LBA więcej informacji u mnie na blogu: yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :) Zostałaś nominowana do LBA więcej informacji u mnie na blogu: yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę. W tym roku mi się nie udało, ale w przyszłym an pewno pojadę. Potrzebna mi tylko jakaś zgrana ekipa, ale z tym bywają problemy.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w Woodstockowej ekipie jest około 30 osób :) bywa, że nie widzimy się cały rok, ale na Woodstocku jesteśmy jak rodzina :3

      Usuń
  5. Zazdroszczę, widać, że świetnie się bawiłaś :)

    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci woodstocku!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :D

    http://oliwiawr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę <3 woodstock to jedno z moich nadal nie spelnionych marzeń. Niestety moi znajomi nie zbyt lubią takie "klimaty" i nie mam z kim się na niego wybrać. Ale jak tylko poznam kogoś kto z chęcią by tam ze mną pojechał- nawet nie będę się zastanawiać :) świetne zdjęcia :)
    dzwieki-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci wypadu na Wooda, ja niestety nie mogłam tam pojechać ze względu na stan zdrowotny. :C

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z druga modelką pt. ''Vampire'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/vampire.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę, ja nigdy nie byłam, ale może za rok uda mi się pojechać! :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdanie wezmę sobie do serca, bo co prawda nie jest to moim wielkim marzeniem, ale chętnie bym zobaczyła to na własne oczy, może niedługo się uda ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serducha!! :) To serio coś więcej, niż zwykły festiwal.

      Usuń
  12. Na pewno w życiu pojadę tak nie raz, wieeem, ze to coś niesamowitego, bardzo się cieszę że tak się dobrze bawiłaś! <3
    Milego dnia :3

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam propozycje pojechania w tym roku, ale odmówiłam, bo to nie moja muzyka. Teraz żałuję :c ale jak w przyszłym roku sytuacja się powtórzy to jadę na pewno!

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiało być świetnie :) obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love everything you’re wearing – and I love those extra photos!
    エルメス通販 
    ヴェルサーチ通販

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym się wybrać na Woodstock ale jestem chyba na to troszkę za młoda :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że dobrze się bawiłaś! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  18. strasznie miło z twojej strony :D Jeśli nadal nie uda mi się nikogo namówić na woodstock w przyszłym roku to na pewno się odezwę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia <3
    Zapraszam do mnie na nowy post http://kllaudy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainspirowany Twoją relacją skleciłem naprędce krótkie opowiadanko, które tylko nieznacznie klimatem wpisuje się w woodstockowy koloryt... No, ale "tinta" chyba wspólna. :-)

    http://janusz.nizynski.pl/netowiska/cyberp/rockman-janusz/

    Ps
    Przyjmijmy, ze imiona bohaterow przypadkowe, co wcale nie znaczy, że na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój tata w młodości często wybierał się na koncerty, niestety z wiekiem zaprzestał, ale obiecał mi, że w przyszłe wakacje na pewno mnie tam zabierze :)

    http://ghostcatcher7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia :)
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń