niedziela, 12 lipca 2015

Wartość każdej chwili

Jesteśmy architektami. Planujemy każdy aspekt własnego życia. Tworzymy plany, które później przekładamy na rzeczywistość.


Każdy z nas jest zupełnie innym człowiekiem. Każdy przeżył inną historię, która doprowadziła go do miejsca, w którym obecnie się znajduje. Jaka to była historia? Jakie wartości każdy z nas nosi w swojej głowie, w swoim życiu? W obecnych czasach dużo mówi się o równości, wzajemnym szanowaniu, miłości… ale czym to właściwie jest i dlaczego większość ludzi  wciąż nie potrafi spojrzeć na drugiego człowieka jak na równego sobie? W końcu po śmierci zostaną po nas jedynie kości, po każdym niemal identyczne.


Może to naiwne, ale wierzę w miłość. Wierzę również, że pokolenia które rozwijają dzisiaj swoje skrzydła zmienią świat.. na lepsze.  Jeszcze sto lat temu kobiety nie miały możliwości glosowania, rozwijania siebie, swoich pragnień i ambicji. Dzisiaj świat wygląda zupełnie inaczej. Coś co kiedyś było nie do pomyślenia, dzisiaj jest piękną rzeczywistością.


Kocham kochać. Co to właściwie znaczy? Wielbię wszystko co promieniuje miłością.  Każdego dnia godzę się ze światem. Dziękuję tej sile, która pozwoliła mi tu być.Cieszę się, że mam tak wspaniałe, wypełnione miłością życie. Tylko, że moje życie nie różni się od życia innych. Ja po prostu potrafię cieszyć się tym co mam i dziękować.


Muzyka, obrazy, ludzie, krople deszczu, ulubione smaki, wspomnienia – to co spotyka nas w życiu każdego dnia kształtuje nasze  kolejne wybory, wyznacza cele, zmienia priorytety, pozwala nam walczyć i zmieniać świat na piękniejszy. Te z pozoru nic nie znaczące fragmenty naszej egzystencji znaczą o wiele więcej, niż może nam się wydawać.

"Przy­pad­ki nie is­tnieją. Wszys­tkie rzeczy, które się zdarzają, zdarzają się w ja­kimś celu." Mark Twain 

Fot. Agata Martyniszyn



39 komentarzy:

  1. Cytat Twaina bardzo na miejscu :). Ładnie opisałaś to wszystko w tym poście. Trochę tęsknię za wczesnym dzieciństwem, kiedy potrafiłam się cieszyć z byle pierdoły. Teraz różnie to bywa. Złe rzeczy się zdarzają i przysłaniają te dobre, ale nie można zaprzepaścić radości w życiu :)
    Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, kiedyś łatwiej przychodziło docenianie takich małych aspektów. Warto jednak przypominać sobie jak piękne są zwykłe zdarzenia. Wydaje mi się, że świat staje się bardziej kolorowy, pozytywniejszy. Życzę miłego wieczoru. :)

      Usuń
  2. Przepięknie napisany post! Życie ludzkie jest niezwykle kruche i musimy się z tym pogodzić. Dlatego też powinniśmy w pełni wykorzystywać każdy kolejny dany nam dzień. Nie wiadomo, kiedy nasza droga dobiegnie ku końcowi, dlatego też teraz musimy czerpać z każdej minuty naszego życia tyle ile potrafimy by stać się szczęśliwym. Powinniśmy doceniać i cieszyć się tym co mamy i tym, że możemy przeżyć nowy dzień. Życie jednak nigdy się nie kończy. Gdy po nas pozostanie już niewiele będą żyć inni, a świat stale będzie ulegał postępowi.
    Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zgadzam się w 100%
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Wow, dawno nic mnie tak nie wciągnęło do czytania jak ten wpis :o Napisałam to w taki genialny sposób, że mam ochotę to czytać, czytać i kurde jeszcze raz czytać xD
    Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się mój post :) Takie komentarze są bardzo motywujące. Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Bardzo motywujący post, myślę że może zmienić myślenie wielu ludzi :)
    z jednej strony każdy jest inny, ale kości zostaną takie same. Bardzo mi
    się to podoba, to jak to napisałaś. Powinniśmy dostrzec w drugim człowieku
    człowieka, takiego samego jak my. I kochać, kochać przede wszystkim :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie często zapominają, że inni również mają uczucia. To straszne jak bardzo człowiek może skrzywdzić człowieka. Na siłę nikogo nie zmienię, ale czasem próbuje dotrzeć poprzez słowa. Dzięki za miły komentarz. Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie napisane! Bardzo mi się tu podoba!

    Pozdrawiam <3
    Zapraszam do mnie na giveway z Shein *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zdjęcia i równie wciągający oraz bardzo wartościowy post ;D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygladasz :) poklikasz u mnie?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda,że tak mało osób umie docenić to co ma :/
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejny ciekawy wpis - powodzenia ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, bardzo motywujący, kocham takie posty ;) Pięknie wyglądasz ;)

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Motywujący post;) Bardzo ładnie ci z uśmiechem:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie piszesz :) I ładnie wychodzisz na zdjęciach :)
    P.S. Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :). Ja też wierzę w miłość!
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny cytat :) Zgadzam się z nim w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner, Logos and more .Get one too

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nadzieje widzę też tylko młodych ludziach .. jak słyszę czasem jakie poglądy mają starsi ludzie to aż mnie trzęsie !
    świetne zdjęcie dodaj do obserwowanych, buziaki :*
    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czasem w Polsce można spotkać "starszą" osobę z fajnymi poglądami. Czasem przykro się robi patrząc na to co ludzie mówią. Tym bardziej, że żyjemy w tak nietolerancyjnym kraju. Może kiedyś się to zmieni, buziak ;*

      Usuń
  18. Bardzo mądry cytat!
    zdjęcia śliczne, głównie ze względu, że ty jesteś taka ładna! ;) można ci pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! Ciekawie piszesz, zgadzam sie w 100%. Po śmierci zostaną po nas tylko kości, a uroda zniknie. :)
    http://misswerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniknie wszystko; pieniądze, piękny dom, ubrania, popularność - bo tak naprawdę są to dodatki, a wszyscy jesteśmy równi. ;) Czasem ludzie oceniają innych przez pryzmat tego co sami posiadają, a to chyba najgorsze co można zrobić.

      Usuń
  22. świetnie wyglądasz :) Sweterek jest boski :D
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia! :) A sweterek świetny!
    Zapraszam do mnie ;) http://marciaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny sweterek <3

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia :) Też mam nadzieję, że świat zmienia się na lepsze, chociaż chyba nie w każdym aspekcie tak jest. Co do wspomnianych praw kobiet jak najbardziej, ale to nie wszystko, jest jeszcze wiele rzeczy, które powinny się poprawić na świecie. Np. wspomniana tolerancja, dawno temu na ziemiach polskich z otwartymi rękami przyjmowano osoby innych kultury, wiar, a teraz? Różnie z tym. Ale trzeba być dobrej myśli, jeśli nie wybuchnie nigdzie bomba atomowa, to będzie ok ;D
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;) jest mnóstwo spraw,które wymagają zmiany, ale takie sukcesy (prawa kobiet) dają siłę i pomagają wierzyć w to, że jesteśmy w stanie zrobić wszystko :)

      Usuń
  27. Śliczne zdjęcia c: Obserwujemy? Jeśli tak daj znać u mnie na blogu. :D
    Pozdrawiam
    mój blog-KLIK :D

    OdpowiedzUsuń
  28. To piękne, gdy ludzie przyznają się, że kochają kochać, jak Ty, że „…godzą się ze światem, promieniują miłością”. Ważne jeszcze tylko, abyśmy z tych i podobnych pierwiastków umieli poskładać sobie mądrą miksturę, która długo będzie emanować ciepłem i dobrocią, by czynić życie każdego piękniejszym.

    Mój przepis na miksturę?... Może coś takiego:
    http://janusz.nizynski.pl/przypowiesci/mikstura/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Nie sztuką jest coś posiadać - ważne by umieć to wykorzystać i czerpać z tego.

      Piękna przypowieść. Inspiracja, cierpliwość, wiara i nadzieja. To bardzo ważne składniki. Czasem jednak któregoś brakuje, a wtedy wszystko wydaje się trudniejsze. Pozdrawiam.

      Usuń
  29. Cudowne zdjęcia *.*

    http://chudzicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń